maarey

Direktlänk till inlägg 20 april 2011

Säljes!

Av Marie - 20 april 2011 21:27

 

Det måste ju finnas NÅGON som är intresserad av ett Playstation 2 ?

Har inte använt det värst mycket och är i bra skick.

Spel följer med, 4 st singstarspel & ett buzz junior-spel. 

4 dosor till Buzz, 2 mikrofoner & en handkontroll följer med !

Kom igen nu hörrni, ni måste ju känna nåååågon som är intresserad? :)

Fråga alla ni känner ;)


Nuuu lockar allt sängen bra mycket.. Är så trött. Men tänkte lägga mig och läsa lite i twilightboken :)

Hoppas på fint väder imorgon också!


Nej, godnatt :)

Puss & hej


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 13 november 2012 00:25

Har just kommit in från en promenad. Så jävla gött att bara gå och tänka på allt & ingenting och låta musiken typ döda öronen. Åh vad det är trist att gå utan musik, musik på riktigt jävla hög nivå ska det vara! Har så mycket tankar nu tycker jag, ...

Av Marie - 23 juli 2012 19:08

Måndag idag vilket innebär ny vecka & nya tag! Och fy tusan vilket jävla väder det är idag då.. Usch, spyr på det! Ingen sommar här, inte.. Helgen har gått riktigt fort, och bra har den varit! I fredags hade jag mina goa kompisar här, satt och dr...

Av Marie - 20 juli 2012 13:39

Fredag idag, och jag är ledig! Äntligen är min lediga helg här:) Som jag längtat efter den! Idag håller jag på att tvättar, diskar och städar. Har faktiskt lyckats slå igång diskmaskin utan att ta sönder den! Inte illa. Har lite svårt att veta i ...

Av Marie - 17 juli 2012 11:46

Äntligen har bloggplatsen kommit ut med en app! Som jag väntat. Lite smidigare att kunna blogga med mobilen, än att bänka sig vid datorn hela tiden. Smidigt med bilder också, för ju sällan över mina bilder till datan! Jaha, har inte varit här på ...

Av Marie - 16 april 2012 00:03

Ibland vet jag inte vad det är för fel på mig, eller om det helt enkelt bara är en normal reaktion. Men trots att det snart gått 3 år sedan mamma blev sjuk, och trots att hon idag är fullt frisk vad vi vet så blir jag ändå så himla ledsen när jag tän...

Presentation

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör Du om dagarna?
 Går i skolan
 Hoppat av skolan
 Är arbetslös
 Jobbar
 Mammaledig
 Sjuk

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Blogkeen

maarey

Bloglovin

Blogresponse

Blogkeen

Blogkeen

maarey

Ovido - Quiz & Flashcards