maarey

Alla inlägg under januari 2011

Av Marie - 31 januari 2011 22:50

Tänkte passa på att kika här om någon är intresserad av balklänning ? :)

Köpte den i våras för att ha på studentbalen, den är använd endast på balkvällen.

Liten silvrig väska följer med, finns spegel i väskan.

Axelbanden går att ändra, antingen om man vill ha raka axelband med korsning i rygen, eller om man vill ha mer halterneckliknande. Lätt att fixa till själv, jag har det sistnämnda.

Hör av er på mail eller här på bloggen för mer information om pris  och så vidare.

maarie_7@hotmail.com


   

Puss & hej leverpastej  

Av Marie - 31 januari 2011 22:24

Hejsan svejsan!

Jag är så trött ikväll så jag tror jag slocknar på tangentbordet snart.. Skulle vara riktigt skönt att gå och sova, men å andra sidan har jag fastnat här vid datorn.. :) Har läst massa olika bloggar, något som jag sällan gör. Jag läser mina vänners bloggar, men inte mer än så oftast. Men det är ju när man sitter och kollar runt lite man hittar alla intressanta & roliga bloggar :)

Samtidigt då känner jag att " Fan, vad trist min blogg är."

Jag menar, jag har inga barn.. Jag är inte intresserad av mode.. Jag är inte kreativ..

Jag är bara en helt vanlig tråkig tjej som är arbetslös ! Hur kul är det att läsa om egentligen ? haha :P


Nä vad tragisk jag är. Är nog bara väldigt trött :)

Jag säger bara en sak, kommentera mera!

Ska försöka slänga upp lite bilder någon dag.. Men jag hittar verkligen inte sladden till mobilen.. Undrar om den fått fötter ?


Puss & hej leverpastej  

Av Marie - 31 januari 2011 18:53

Nu är jag äntligen hemma igen. Blev lite sent idag nästan, med tanke på att jag skulle laga maten idag.

På ams gick det skit.. Min handläggare skulle ringa mig imorn tror jag så får vi prata lite. Skit också, det är väl ingen som ska bestämma om jag ska stå inskriven på ams eller inte?


Gick till Ida & Levin när jag hade varit på ams, så har varit där hela eftermiddagen.

Har busat med Levin och så har Ida och jag druckit kaffe som vanligt :)

På hemvägen gick jag förbi Maxi där jag träffade på Matilda & Leijah :) Långhårig lilla Leijah blivit hihi :)

Köpte falukorv och ost, ikväll ska vi äta ungsstekt falukorv med mos tänkte jag :)

Mamma var också på Maxi så fick åka med henne hem, snällt! :)

Hon hade visst adressändrat mig idag! Skönt :) Slipper jag åka hem till mamma & pappa och hämta post hela tiden.. :)


Nu är det nog dags att börja med maten om vi ska hinna äta innan klockan blir alldeles för mycket!

Slänger kanske in lite bilder senare :)

Puss & hej leverpastej  

Av Marie - 31 januari 2011 12:42

Så typiskt.

Hittar inte sladden till min telefon så kan inte föra över bilder..

Jaaja, jag får leta efter den senare när jag kommer hem, har inte riktigt tid just nu..

Det blev i alla fall helt okey, bättre än det jag hade innan ;)


Håller på och gör lite mat just nu, fick bli buffalo wings och lite grönsaker!

Brist på fantasi i matväg, JA!

Men det får duga. Ska gå till ams när jag ätit och säga tack & hej. Vill inte vara kvar där, dom har så mycket konstigt för sig. Gå i "skola" 3 månader för lite repetiotion ? Nej tack.

Efter ams går jag till Ida & Levin och hälsar på lite också :)


Nu är nog maten klar!

Puss & hej leverpastej  

Av Marie - 31 januari 2011 10:16

Jag som hade tänkt gå upp lite tidigare idag .. Vid 9 iaf :) Det sket sig!

Jag vaknade vid halv sju när Bobban skulle upp och låg en vaken en hel jädra timme för jag inte kunde somna om.. Skulle allt gått upp då ändå!


Nu hade jag tänkt kasta i en färg i håret :) Frågan är om jag ska ta bild före och efter för lite skojs skull?

Ja ni får tycka lite så återkommer jag med resultat :)

Av Marie - 30 januari 2011 20:29

Skit också. Vann ingenting på Bingolotto..

Det trodde jag ju aldrig heller i och för sig. Men ändå!

Skitspel! Ändå spelar jag varje söndag haha :)


Ska nog äta lite nu, är ganska hungrig faktiskt.

Egentligen hade jag ju velat handla så jag kan göra ratatouille. Men det tänkte jag förstås inte på när mamma och jag var på Maxi. Får göra lite pytt i panna eller något i stället..


Puss & hej leverpastej  

Av Marie - 30 januari 2011 19:00

Nu har jag varit & tränat med mamma.

Jobbigt var det, körde helt slut på mig idag tror jag! :)

Mamma och jag kör på gymmet nere på lasarettet och jag tycker att det är ett riktigt bra gym! Brukar inte vara smockat med folk heller, det tycker jag är skönt.

Roddmaskinen är nog min bästa vän, men satan vad jobbigt det blir .. Haha :)


På hemvägen åkte vi förbi Maxi, var tvungen att köpa schampoo och balsam. Och så en hårfärg!

Har ju "rött" nu, om man ens kan kalla det rött.. Har försökt att få det rött i alla fall,  men har inte lyckats få det RÖTT om man säger.

Så nu har jag tröttnat, så köpte mig en brun färg som jag tänkte lägga i imorgon bitti :)


Nu ska vi spela Bingolotto, har precis börjat!

Ser att det är  riktigt skapliga vinster! 100 000 i kontantvinst skulle ju inte vara helt fel att vinna.. Kul att man vinner någon gång också va? :)


Puss & hej leverpastej  

Av Marie - 30 januari 2011 15:12

Måste höra om det finns någon vänlig själ som är duktig på design och som behöver lite tidsfördriv kanske ?

Jag är faktiskt helt värdelös på sånt där .. Fattar mer eller mindre ingenting :)

Så om någon vill hjälpa är det mer än välkommet, verkligen!


Just nu sitter jag och kollar runt lite på H&M, Ellos, Bon Prix och lite sådär.

Har hittat en så snygg Puma-tröja som jag skulle vilja beställa, men den kostar 600 kr också. Det är liiite för dyrt för mig just nu!

Funderar i alla fall på ett par träningsbyxor. Äh, vi får se vad jag gör.. 


Ska fixa till mig lite nu :)

Puss & hej leverpastej  

Presentation

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör Du om dagarna?
 Går i skolan
 Hoppat av skolan
 Är arbetslös
 Jobbar
 Mammaledig
 Sjuk

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Blogkeen

maarey

Bloglovin

Blogresponse

Blogkeen

Blogkeen

maarey

Ovido - Quiz & Flashcards